San Francisco

Jak už jsem avizoval v předchozím článku, tento víkend patřil San Franciscu. V pátek (Friday funday) jsme končili v kempu dříve, což se nám velice hodilo i přes to, že byl den opravdu zábavný. Všichni účastníci, ať už děti nebo vedoucí, měli na sobě trikolory a americké symboly (kvůli svátku Dne nezávislosti, který byl v sobotu). Takže první páteční převlek pro denní kemp. Předcházel mu však převlek čtvrteční ve formě dne šílených čepek – Crazzy hat day. Na pátek byla pro děti přichystána volná volba programu vyjímaje nejmladší skupiny (já mám nejmladší skupinu 😀 ). Takže hry na parkovišti, vodní hrátky, hledání předmětů a hodina v ateliéru byly aktivity, kterými jsme krátili čas do odjezdu. Nejvíce uchvácen jsem vodní skluzavkou a “Donk tank”! To je opravdu awesome! Vedoucí sedí na lavičce nad malou vodní nádrží a děti hází na terč softballové míče. když zasáhnou terč, lavička se sklopí do úhlu 90 stupňů a vedoucí spadne do nádoby s vodou. Bohužel nebo bohudík jsem si to zatím nevyzkoušel, ale chtěl bych…

A pak nadešla chvíle našeho odjezdu. Pečlivě připravení a vybaveni oblečením i dobrou náladou jsme v dohodnutý čas šesti hodin p.m. čekali na parkovišti na náš odvoz. Andrew, vedoucí z denního kempu, který nám zařídil zapůjčení vanu (velké auto pro hodně moc osob – víte ze staršího článku 😉 a odřídil bezpečně celou cestu tam i zpět, měl malinké zpoždění. A tak jsme ještě více natěšeni vyrazili o půlhodinku později. Nic nám však nemohlo zkazit naši dobrou náladu. Do San Francisca jsme vjeli už za tmy a z jednoho vysokého bodu cesty jsme zahlédli i baseballový stadion, kde se zrovna odehrával zápas. Dobrý zážitek vidět plný stadion a obrovskou světelnou tabuli promítající záběry z kamer na hřišti. Večerní procházka města s večeří v mexickém stylu, bujará oslava některých aktrů a zasloužený spánek. Hotel Travelodge, umístěný na jedné z hlavních cest města, byl ideálním výchozím místem pro sobotní výlet. Pěšky na náměstí, čínská čtvrť, vyhlídková věž, přístaviště, boso po pláži směrem na Golden Gate Bridge, v botách parkem ke GGB, v botách směrem na GGB, do kopce ke GGB a konečně Golden Gate Bridge! 🙂

Odtud autobusy s temi přestupy na hotel. Večerní akce byla zase divo(d)ká 😀 Ale byl tam i jiný alkohol. Ještě, že sjem byl unavený a ve dvě hodiny ráno šel raději spát. Přesně v osm hodin mě probudil Brit Jamie, který s izačal na mě lehat. Pěkně jsme ho prosil, škaredě nadával, zkoušel ho posunout – nic. Protože ležel křížem přes celou postel, musel jsem vyměnit místo na spaní a ulehnout vedle Michala. Ranní rychlá cesta autem přes GGB a bezpečný návrat zpátky do kempu. A co bylo nejlepší? Procházka po pláži s botama v ruce a nohama v moři. První dotek moře! 🙂 Jupí!